Display Advertising nieuwe stijl – Automated Trading Summit

Facebooktwitterlinkedin

De laatste jaren is de markt voor display advertising aan veel verandering onderhevig. Werden enkele jaren geleden bannerimpressies vooral in bulk van persoon tot persoon verhandeld, is het nu zo dat een steeds groter gedeelte per impressie en geautomatiseerd wordt verkocht.

Dit automatisch verhandelen (Automated Trading) is een snel ontwikkelende markt op zichzelf aan het worden en biedt zowel voor adverteerders als publiceerders veel kansen.

Waarschijnlijk ben jij als adverteerder wel al eens in aanraking gekomen met het Display Advertising Eco-systeem dat door Improve Digital wordt bijgehouden. Het landschap is complex en zeer gefragmenteerd.

Wat moet jij als adverteerder weten van RTB, DSP’s en ad exchanges? Wat zijn de voordelen en waarom helpt het om jouw doelstellingen te halen?

Omdat deze nieuwe manier van display advertising voor zovelen zoveel vraagtekens oproept hebben we met de Taskforce Automated Trading (Waar Traffic4u actief bij betrokken is) een Summit georganiseerd. Deze zal op 9 mei plaats vinden in de Westergasfabriek. Als je je nu inschrijft kun je gebruik maken van de Early Bird Korting.