Uitnodiging sessie Automated Trading (Display Advertising)

Facebooktwitterlinkedin

Automated trading van vooral display advertising heeft in landen als Amerika en Engeland een zeer positieve ontwikkeling doorstaan. Zowel de vraagzijde (adverteerders) als de aanbodzijde (uitgevers) hebben ondervonden wat de voordelen kunnen zijn. In Nederland bieden bijna alle uitgevers sinds dit jaar de mogelijkheid om (display) campagnes te plaatsen zonder dat er fysiek bemiddeld wordt over prijs en plaatsing. Hierbij voegen adverteerders soms data toe om een campagne te verrijken.

Het IAB heeft sinds eind juni 2011 een taskforce die zich richt op deze materie. Vanuit Traffic4u ben ik actief in deze taskforce. Names het IAB wil ik jou, als adverteerder graag uitnodigen om op vrijdag 7 oktober de Automated Trading ochtendsessie voor adverteerders bij te wonen! Het doel van deze sessie is om meer informatie te geven over de (on)mogelijkheden van data en automated trading.

Deelname aan de sessie is gratis voor adverteerders. Voor meer informatie of voor het aanmelden kun je hier terecht: aanmelden. De sessie start om 9:00 met een ontbijt. Het aantal plaatsen is beperkt tot 75; wees er dus snel bij!