IPG MEDIABRANDS LANCEERT DIGITAL MARKETING LABEL REPRISE

Facebooktwitterlinkedin

IPG Mediabrands Nederland, moederbedrijf van onder andere Initiative, UM, Traffic4u en Yune lanceert digital marketing label Reprise. Reprise Nederland zal bestaan uit de ruim 150 professionals van Super Digital en Traffic4u.

IPG Mediabrands creëert met de uitrol van Reprise in 42 landen één digitaal powerlabel voor haar klanten. Met deze zet speelt het van oorsprong Amerikaanse concern in op de behoefte van haar klanten om dynamisch en innovatief bediend te worden en op die manier over de gehele linie te kunnen groeien.  

Reprise richt zich wereldwijd met 3.000 medewerkers op data driven marketing: Strategie, Data, Media en Creatie. Reprise Nederland zal de klanten van Super Digital en Traffic4u gaan bedienen en daarnaast ook de digitale groepsklanten van zusterbedrijven UM en Initiative. Reprise zal werken vanuit het bestaande kantoor van IPG Mediabrands in Amsterdam en vanuit haar pand in Groningen. Stijn Fien, momenteel Managing Director van Traffic4u, wordt de nieuwe Managing Director van Reprise Nederland.  

Chief Digital Officer van IPG Mediabrands Richard Smoorenburg benadrukt dat er voor bestaande klanten van Super Digital en Traffic4u weinig wijzigt. “We focussen ons met deze herstructurering op verbetering van de dienstverlening voor onze klanten en proberen de praktische implicaties zo klein mogelijk te houden. Door een nauwere samenwerking met zusterbedrijven UM en Initiative, de professionalisering die we maken op het gebied van programmatic en de geavanceerde internationale Reprise tooling waar onze klanten gebruik van kunnen maken, verwachten we een goede stap voorwaarts te maken in de dienstverlening naar onze bestaande en nieuwe klanten.