Melanie Exmann en Tom Veenhuijsen winnen een IAB Programmatic Talent Award

Facebooktwitterlinkedin

Collega’s Melanie Exmann en Tom Veenhuijsen hebben gisteravond een IAB Programmatic Talent Award gewonnen. Melanie Exmann mocht de prijs voor Data Hero in ontvangst nemen en Tom Veenhuijsen die voor Campaign Manager.

Het winnen van de awards betekent een mooie opsteker voor dit duo dat al een paar jaar voor Reprise werkt! Melanie is Product Manager Data & Analytics bij Reprise. In deze functie is zij verantwoordelijk voor meerdere IPG Mediabrand klanten waaronder Dienst Publiek Communicatie (DPC) en T-Mobile. Tevens is Melanie onderdeel van het Product Team van Reprise, welke verantwoordelijk is voor de kwaliteit van de dienstverlening van Reprise, de doorontwikkeling van nieuwe producten en het doorvoeren van innovaties.

Tom is Display (en Video) Consultant bij Reprise en werkt aan de digitale strategie├źn voor key clients van Reprise waaronder Landal Greenparks, Miele en Rabobank.

Behalve Melanie en Tom, was ook collega Melissa Bolks genomineerd in de Rising Star categorie.

Reprise is al vaker een springplank voor talent gebleken. Vorig jaar won collega Annemarie Brouwer nog de IAB Programmatic Talent Award in de categorie Campaign Manager en ook werden Oeds Baart en Bert van Dijk bekroond met awards voor respectievelijk Consultant van het Jaar en Bing Influencer of the Year. Een topteam dus, waarmee we klaar zijn voor de toekomst. Wij zijn er maar al te trots op!