Persberichten 2010

Facebooktwitterlinkedin

In de pers

08-12-10 – Wat is de juiste vergoeding- en meetstructuur voor een affiliate campagne? – Marketingfacts
13-09-10 – Traffic4u splitst technologie-0nderdeel af – Emerce
13-09-10 – Traffic4u lanceert online management systeem bGenius – Marketingfacts
13-09-10 – Traffic4u koppelt bGenius los van consultancy – Twinkle
13-09-10 – Traffic4u komt met bGenius – Marketingonline
09-09-10 – ‘Klikprijzen omhoog door nieuw merkbeleid Google’ – Emerce
05-08-10 – Afkickprogramma voor meer conversie op landingspagina’s – Twinkle
12-07-10 – Taskforce strijdt tegen negatief imago affiliate marketing – Twinkle
01-07-10 – Cijfers en tips over zoekmachine- en conversieoptimalisatie – Twinkle
28-06-10 – Marktingfacts Powertalks 4: Zoekmachine marketing (Maurits van Eeghen, Traffic4u) – Marketingfacts
18-03-10 – Landal GreenParks winnaar De Speld 2010 – Twinkle
10-03-10 – Drie kandidaten voor Zoekmachinemarketing Award – IAB
04-03-10 – Nominaties De Speld bekend – Adformatie
03-03-10 – Genomineerden voor De Speld bekend – Twinkle
26-02-10 – Do’s & don’ts bij conversieoptimalisatie – Twinkle
17-02-10 – Traffic4u introduceert eigen bidmanager – Emerce
16-02-10 – Traffic4u lanceert eigen bidmanager: TrafficSAM – Marketingfacts

Publicaties door Traffic4u

23-12-10Affiliates opgelet: Scherpere richtlijnen Google AdWords voor websitesMarketingfacts
01-12-10De Top 9 SEO trends voor 2011Marketingfacts
30-11-10Als Google moest kiezen, neemt het de snelsteMarketingfacts
08-11-10Retargeting geeft banners nieuw leven Twinkle
05-11-10Ad: tech New York deel 2: Innovatie, video, mobile, affiliate marketing & consument centraalMarketingfacts
04-11-10Ad: tech New York: Instant Search, recommendations, content en  customers –  Marketingfacts
04-11-10Nieuwe cookiewet: een discussie met kamerleden en prominentenMarketingfacts
28-10-10Telefoongesprekken doormeten in je Web Analytics pakket Marketingfacts
21-10-10Papperjammer 2010 (#2): “Don’t tell us what you think, tell us what you know”Marketingfacts
08-10-10Eyefor Travel Praag – Create the Perfect Travel WebsiteMarketingfacts
06-10-10Mobile Advertising: A sleeping giant! Marketingfacts
30-09-10Googlebomb: Verhagen een landverrader?Marketingfacts
28-09-10Het effect van Google Instant op SEOMarketingfacts
22-09-10SEO Effect: wat is je traffic’share op dit moment?Marketingfacts
20-09-10Eyefor Travel Europa: Lopen we achter op de VS?Marketingfacts
16-09-10 – Philips sitcom Nigel & Victoria: Social ProofingMarketingfacts
15-09-10Verandering Trademark Policy Google: De eerste 36 uurMarketingfacts
09-09-10Google introduceert Instant SearchMarketingfacts
23-08-10Google stelt search technologie beschikbaar voor ecommerce sitesMarketingfacts
19-08-10We had our Kodak Moment op de SES San FransiscoMarketingfacts
13-08-10Waar gaat de Search markt heen volgens Forrester?Marketingfacts
05-08-10Afkickprogramma voor meer conversie op landingspagina’sTwinkle
01-07-10De stand van zaken onder Nederlandse webwinkelsMarketingfacts
24-06-10EyeforTrafel Online Marketing – Wat kunnen we van de Amerikanen leren?Marketingfacts
23-06-10Rich snippets en Google: Waar gaat het eigenlijk over?Marketingfacts
14-06-10SMX Advanced Seattle 2010 Marketingfacts
10-06-10SMX Advanced Seattle – Dag 1Marketingfacts
31-05-10Wat is retargeting?Marketingfacts
26-05-10Google lanceert opt-out tool voor AnalyticsMarketingfacts
25-05-10Affiliate Marketing – trends en ontwikkelingenMarketingfacts
06-05-10Betere AdWords rapportage Google Analytics en Apps Gallery gelanceerdMarketingfacts
13-04-10Twitter lanceert langverwacht advertentieplatformMarketingfacts
02-04-10De 4 invloeden van Social op SEOMarketingfacts
31-03-10Google AdWords beschikbaar voor smartphonesMarketingfacts
25-03-10Succesfactoren Web Analytics in organisaties onderzochtMarketingfacts
26-02-10Social Media Metrics: Keynote Jim Sterne tijdens SES Londen Marketingfacts
23-02-10Hoe creëer je fantastische content? Tips en tricks van de SES LondonMarketingfacts
22-02-10Google Remarketing: Target je bezoekersMarketingfacts
18-02-10De geheimen van converterende websites, Social Media en meer.. Dag twee van de SES in LondenMarketingfacts
17-02-10 SES London 2010 day 1: Resultaten, attributie, real time search en segmentatieMarketingfacts
18-01-10Google Social Search nu voor iedereenMarketingfacts
07-01-10 Social integratie met eigen site, of juist niet?Marketingfacts