Persberichten 2013

Facebooktwitterlinkedin

In de pers

21-10-13 – Twintig procent SEA-omzet webshops uit ‘feedmarketing’ – Emerce
14-06-13 –
Het effectief inzetten van profielen voor Display Advertising (geluidsfragment) – BNR
18-05-13 –
Braakhekke brengt Traffic4u op smaak – Dagblad van het Noorden
18-03-13 –
Nieuwe CEO voor Traffic4u – Emerce
27-02-13 –
De Baak en Traffic4u winnen zilveren Which Test Won award in de categorie Homepage tests – WhichTestWon
27-02-13 –
OAD en Traffic4u winnen zilveren Which Test Won award in de categorie Overlay tests – WhichTestWon
07-02-13 – Traffic4u in Europese exploitatie Baidu – Emerce

Publicaties door Traffic4u

06-11-13 – Hoe productfeeds het succes van een adverteerder bepalen – Twinkle
24-10-13 –
Google Product Listing Ads: zo win je de strijd – Emerce
15-10-13 –
Meer dan 20% advertising-omzet e-tailers uit feedmarketing – Emerce
08-10-13 –
Hoe Google’s ‘not provided’ SEO beïnvloedt – Twinkle
26-09-13 –
A/B testing: vier valkuilen om te vermijden – Emerce
05-09-13 –
Conversiekillers effectief opsporen met online enquêtes – Emerce
23-07-13 – Waarin investeren, specialisten of tooling? – Emerce
17-07-13 – 301, 302, 404; hoe zit dat ook al weer? – Emerce
20-06-13 – Nieuw in Google Analytics: Impressies meewaarderen in attributiemodel – Emerce
07-06-13 – Meer rendement uit Product Listing Ads – Emerce
23-05-13 – Ads: van persuasion naar participation – Emerce
06-05-13 – Online video als conversieverbeteraar: feit of fictie? – Emerce
26-04-13 – Moet ik al overstappen naar het nieuwe Google Analytics? – Emerce
08-02-13 – Google Enhanced Campaigns: wat betekent dit voor jouw SEA strategie? – Emerce
06-02-13 – Nieuwe bieddimensies in Google uitgelicht – Emerce