Mobile Advertising: Een sleeping giant!

Facebooktwitterlinkedin

Mobiel internet zit al geruime tijd in de lift. Het aantal zoekopdrachten vanaf een mobiel apparaat is de afgelopen 2 jaar met +500% toegenomen. En deze trend zet zich door. Voor adverteerders ligt hier een mooie uitdaging. Hoe kun je als adverteerder deze doelgroep goed bereiken en kun je mobiele campagnes rendabel maken? Er zijn weinig successen bekend, maar ze zijn er wel!

Mobile Search Ads op de SMX East
Onze collega Lennart Moes (Search Advertising Consultant) woonde gisteren een interessante sessie over Mobile Search Ads bij op de SMX East in New York . Al lange tijd zijn de verwachtingen van mobile search hoog gespannen. Het wordt groter dan desktop search. Maar is mobile search gearriveerd? Ondanks de explosieve toename is mobile search nog steeds niet geland.

Op de SMX East wordt duidelijk dat bedrijven die successen hebben behaald met Mobile Advertising, dit nog niet graag van de daken schreeuwen. Waarom zou je de concurrentie wijzer maken dan deze al is? Lees de complete post van Lennart met daarin succesverhalen, meningen van experts en achtergronden van mobile search op Marketingfacts.nl.