Traffic4u wint drie Dutch Search Awards

Facebooktwitterlinkedin

Wat een avond! Een tal van nominaties resulteerde gisteravond in drie Dutch Search Awards voor Traffic4u!

Gisteravond werden in DeFabrique in Utrecht voor het derde jaar op rij de Dutch Search Awards uitgereikt . Traffic4u was met haar klanten Jumbo, Mercedes – Benz, NS en Wehkamp genomineerd. Ook waren Traffic4u consultants Oeds Baart en Gerben Wiering genomineerd voor Beste Consultant. In al dit award geweld werden drie nominaties verzilverd.

Jumbo viel samen met MediaMonks, UM en Traffic4u in de prijzen in de categorie ‘Beste Video Campagne’. Ook was er succes voor zusterbedrijf bGenius. Samen sleepten Wehkamp, bGenius en Traffic4u de award in de categorie ‘Marketing Automation’ in de wacht. Een mooie prestatie in deze felbevochten categorie.

Consultant Oeds Baart ging ervandoor met de winst in de categorie ‘Beste Consultant’ en daar werd zelfs deze altijd nuchtere Fries even stil van.

Zusterbedrijf Yune (Video en Content Marketing) beleefde ook een mooie avond. Zij gingen naar huis met maar liefst zeven Grand Prix Content Marketing Awards. Hier viel ook de social campaign welke Yune en Traffic4u samen hebben ontwikkeld in de prijzen.

Managing Director van Traffic4u, Stijn Fien: “We waren al in onze nopjes met zoveel nominaties, maar dat we gister met maar liefst drie Dutch Search Awards naar huis zijn gegaan maakt het feest natuurlijk compleet. Ik zie de awards als een terechte waardering voor Jumbo en Wehkamp, waar we al jarenlang intensief mee optrekken en ben ook trots op de Beste Consultant award van Oeds Baart. Zijn passie en bevlogenheid voor het vak en de mensen waar hij mee samenwerkt maken hem een terechte winnaar”.