Nominatie Traffic4u met TrafficSAM voor zoekmachinemarketing award

Facebooktwitterlinkedin

Holidaycars.com is in samenwerking met Traffic4u genomineerd voor de jaarlijkse Search Engine Marketing Award Speld in hooiberg. Na het winnen van deze Award in 2005 en 2008 hebben we goede hoop wederom deze prijs in de wacht te slepen.

De probleemstelling voor de case luidt als volgt:
Hoe kan Traffic4u Holidaycars.com ondersteunen bij de lancering van de nieuwe website samen met de internationale SEA campagnes in 16 talen en dit combineren met het opleiden van een interne medewerker van Holidaycars.com?

In deze case heeft Traffic4u Holidaycars.com geholpen om met inzet van onze technologie TrafficSAM in een korte periode structuur te bieden en vernieuwde inzichten te verschaffen in hun Search Advertising campagnes. Dit heeft onder andere geleid tot verbeterde inzichten in kosten, opbrengsten en campagnes die Holidaycars.com voorheen niet had. Daarnaast is in een korte, intensieve periode inhouse training gegeven waardoor de kennis intern is gewaarborgd. Hierdoor kan de organisatie doorgroeien in het optimaliseren van de internationale SEA campagnes in 16 talen met de gewenste ROI.

De case wordt tijdens de SES Amsterdam op 18 maart gepresenteerd en aan het einde van deze dag zal de winnaar bekend worden gemaakt.

TrafficSAM heeft binnen dit traject een centrale rol gespeeld. De komende periode zullen we op ons weblog in een serie artikelen de features van de technologie TrafficSAM toelichten.

Toevoeging:
Naast Holidaycars.com is nog een klant van Traffic4u genomineerd voor de zoekmachinemarketing Award. Landal Greenparks heeft een case ingediend die ingaat op het attributiemodel.