Wehkamp.nl met bGenius genomineerd voor ‘de Speld’

Facebooktwitterlinkedin

bGenius, het online campagne management systeem dat is ontwikkeld door Traffic4u, is met haar opdrachtgever wehkamp.nl genomineerd voor de Speld in een Hooiberg award. De inzending, die het motto ‘elke dag beter’ heeft meegekregen, geeft een voorbeeld van de innovatieve wijze waarop wehkamp.nl Search inzet en hoe zij hierin worden ondersteund door bGenius.

De jury, bestaande uit gerenommeerde namen uit binnen- en buitenland, prijst de case omdat daarin wordt aangetoond dat door de inzet van de technologie meer rendement te halen is uit verscheidene marketing kanalen. Zo wordt in de case duidelijk gemaakt hoe bGenius wordt ingezet voor actie campagnes, het adverteren met sitelinks voor grote hoeveelheden producten en hoe met bGenius SEO en Search Advertising efficiënter naast elkaar kunnen worden ingezet.

De presentatie van de case van bGenius zal op 6 oktober plaatsvinden op het SES congres in het NH Barbizon Palace te Amsterdam. Kaarten voor dit congres zijn verkrijgbaar op de website http://sesamsterdam.nl/.

Een reactie

  • Vergelijken 15 april 2012 at 20:59

    Interessant artikel, dankje.

Het is niet mogelijk om te reageren.