


Retail vormt het hart van IPG Mediabrands. Al meer dan 25 jaar werken wij voor toonaangevende retailklanten. De wereld van retail is echter constant in beweging. De veranderingen waar retailers en hun stakeholders het hoofd aan moeten bieden zijn ongekend, zowel in omvang als impact. Aanleiding voor ons om 31 oktober a.s. een uniek evenement te organiseren: Redefine Retail!
Redefine Retail belooft een buitengewoon inspirerende dag te worden. Het programma bestaat uit toonaangevende visionairs, grensverleggend onderzoek naar koopgedrag en best practices. Zo neemt Wijnand Jongen (Thuiswinkel.org) ons mee in het winkelen van de toekomst. Rutger Zonneveld (Google) vertelt o.a. aan de hand van hun Walmart-case hoe zij zich als waardevolle partner positioneren in de wereld van retail. Herbert Blankesteijn (BNR) deelt zijn visie op de invloed van Bitcoins en Blockchain. En Marieke van Heeswijk (Marketing Director Media Markt) laat zien welke revolutionaire koers zij varen in deze snel veranderende markt.
Een mix van de stip op de horizon en de business van vandaag en morgen dus!
Dit mooie programma willen we graag met de markt delen en daarom bieden we de mogelijkheid om vandaag & morgen gebruik te maken van ons aanbod hierbij aanwezig te zijn. Retail dient dan wel een dagelijks onderdeel van jouw “working life” te zijn. Je kan je aanmelden door een email te sturen naar louise.van.olst@mbww.com
We kijken uit naar je komst!
PROGRAMMA
09.30 – 10.00 Ontvangst
10.00 – 10.10
Opening
Diederik Breijer, CEO IPG Mediabrands
10.10 – 10.50
De onlife customer journey
Wijnand Jongen, CEO Thuiswinkel.org
10.50 – 11.30
How to build a complete content strategy to drive retail performance
11.30 – 11.50
Koffiepauze
Danny Blackburn, Content Director Stickyeyes
11.50 – 12.30
Phase 3 of the Web, what it means for Consumers, Retailers and Google
Rutger Zonneveld, Sector Leader for Retail, Publishing & Education en MT lid bij Google
12.30 – 13.00
Meten=Weten: meaningful connections in retail
Chris Baldwin, Strategy Director Mediabrands/T4u
13.00 – 14.00
Lunch
14.00 – 14.40
Mediabrands Retail Buying Study, – een deepdive in Nederlands koopgedrag
Menno van der Steen, Chief Data & Tech Officer Mediabrands
14.40 – 15.30
De impact van de GDPR op Retail
Alexandra van Beelen, Trip advocaten & Notarissen
15.30 – 15.45
Koffiepauze
15.45 – 16.15
De transformatie van MediaMarkt van electronika supermarkt naar data-house?
Marieke van Heeswijk, Marketing Director Media Markt
16.15 – 17.00
Keuzestress in cryptocoins
Herbert Blankesteijn, journalist gespecialiseerd in wetenschap, techniek en nieuwe media en iedere woensdag te horen op BNR radio
17.00-18.00
Wrap-up en aangeklede borrel